Reklamacje

W razie otrzymania towaru, który posiada wady, klienta ma prawo żądać:

- obniżenia ceny (formularz B2)

- odstąpienia od umowy (formularz B1)

- wymiany rzeczy na wolną od wad (formularz B3)

- usunięcia wady (formularz B4)



Krok 1:

Żeby zrealizować reklamację towaru należy pobrać i wypełnić jeden z powyższych formularzy. Wypełniony formularz reklamacyjny prosimy dołączyć do paczki.

Krok 2:

Przygotuj paczkę do wysłania.

Krok 3:

Wybierz wygodną dla Ciebię formę odesłania paczki:

Poczta Polska - paczkę należy dostarczyć do wybranej placówki poczty (realizacja zwrotu poprzez stronę eZwroty.poczta-polska.pl).

Paczkomaty InPost - paczkę dostarczamy do paczkomatu (realizacja poprzez stronę szybkiezwroty.pl).

InPost kurier - paczka zostanie odebrana przez kuriera pod wskazanym adresem (realizacja poprzez kontakt z Naszym Biurem Obsługi Klienta).

Krok 4:

W ciągu 14 dni otrzymasz informację na temat rozpatrzenia reklamacji.