Grade 
star star star star star_border
2021-10-21

Pakowna

Spoko. Rozmiar pozwala na zapakowanie sporego telefonu, mini pompki i paru kluczy.

Grade 
star star star star star_border
2021-10-21

dobry

Ok. Można doginać i pasuje na różne pojemności butelek.

Grade 
star star star star star_border
2021-10-21

polecam

Klucz działa prawidłowo.

Grade 
star star star star star
2021-10-21

wygodne !

Spodenki bardzo wygodne, ciepłe. Materiał nie przeszkadza w poruszaniu się, ochrona również na zadowalającym poziomie. Jedynie proponowałbym dołożyć jeszcze pianki/materiału ochronnego na kość kulszową i będzie idealnie. Polecam!

Grade 
star star star star star_border
2021-10-21

ok

Produkt spełnia oczekiwania

Grade 
star star star star star
2021-10-21

mała i fajna

Wszystko ok, polecam! Wydawałoby się, że będzie duża, a w rzeczywistości jest nieco większa niż dzwonek, więc jak dla mnie super. Jestem bardzo zadowolony

Grade 
star star star star star
2021-10-21

gorąco polecam !!!!

Super jakość, lepsze od 2x droższego Schimano, wiem co mówię - w tym miesiącu kupiłem już trzy wkłady Schimano tego typu ;-) !!!

Grade 
star star star star star
2021-10-21

dobra jakość

Wymagający mąż zadowolony.

Grade 
star star star star star
2021-10-21

Polecam

Używam tej latarki od ponad roku, na prawdę dobra latarka, w nocy na nie oświetlonych drogach lub lesie widoczność znakomita już przy ustawieniu mocy 50%, po mieście o poranku gdzie jest jeszcze ciemno jeżdżę na mocy 25% i to w zupełności wystarcza, wszystko widać. Polecam

Grade 
star star star star star
2021-10-19

rewelacja

Kask idealny na lato. Głowa dziecka się nie poci. W środku miękkie wykończenie.

Grade 
star star star star star
2021-10-19

Fajne błotniki

dla mnie Super ! kwestia odpowiedniego docięcia drutów !!! i jest Ok fajny ala karbon...

Grade 
star star star star star_border
2021-10-19

Fajne

Sprawdza się super i nie wyobrażam sobie teraz jazdy bez lusterka.

Korzystając z naszej strony wyrażasz zgodę na wykorzystywanie przez nas plików cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.

Akceptuj Więcej informacji Odrzuć