- Obniżka

Rower 28 VELLBERG EXPLORER 3.0 M Disc 3x9 460...
- Obniżka
Vellberg EXPLORER 3.0 to rower crossowy gdzie kompromis jakości do ceny jest na najwyższym poziomie. Przeznaczony dla najbardziej wymagających użytkowników. Wyposażyliśmy go w hamulce hydrauliczne Shimano MT200, zmieniliśmy opony na szersze aby jeszcze bardziej poprawić komfort jazdy, zastosowaliśmy też amortyzowany wspornik siodła i regulowany wspornik kierownicy . Amortyzator przedni Suntour Nex RL z manetką blokady skoku na kierownicy i olejowym tłumieniem. Koła na obręczach stożkowych w tym tylne koło wyposażyliśmy w bębenek który obsługuje kasetę 9 rzędową. Do dyspozycji mamy napęd Shimano 3 x 9. Przerzutka tylna z grupy Alivio oraz przednia Acera. Zaawansowana korba Shimano T4010 z grupy Alivio montowana do suportu z systemem Octalink. Serce roweru to aluminiowa rama z wewnętrznym prowadzenie linek. Rama posiada mocowanie pod bagażnik oraz błotniki. Rower w przepięknym malowaniu kameleon zmieniający kolory w zależności od kąta padania światła.
Amortyzator przedni SR Suntour NEX RL w kolorze czarnym o skoku 63 mm, przeznaczony do rowerów trekkingowych, crossowych. Amortyzator posiada system amortyzacji w postaci sprężyny oraz system tłumienia elastomer i kartridż olejowy. Regulacji twardości sprężyny dokonujemy za pomocą pokrętła i nie potrzebujemy do tego żadnych narzędzi. Najważniejszą jego cecha jest hydrauliczna blokada skoku za pomocą manetki która umiejscowiona jest na kierownicy.
Nasze ramy spawane są z rur pochodzących z polskich hut. Wszystkie oferowane przez nas ramy są wykonane z aluminium. Przewody poprowadziliśmy wewnątrz ramy. Ważnym argumentem jest estetyka roweru oraz zabezpieczenie pancerzy przed kurzem oraz uszkodzeniami mechanicznymi. Rama posiada mocowanie pod bagażnik i błotniki oraz mocowanie pod bidon. Hak przerzutki tylnej jest osobnym elementem ramy tak aby w wyniku uszkodzenia nie doprowadziło to do zniszczenia ramy.
Opony na suche warunki, ubite drogi leśne oraz asfaltowe drogi. Cechuje je bardzo dobra przyczepność nie tylko na prostej drodze ale też w zakrętach. Zastosowano w nich oplot 30 TPI przez co są bardzo wytrzymałe. Opony stosujemy w rozmiarze 700 x 45C. Zwiększyliśmy szerokość opony na 45C co wpłynie na lepszy komfort jazdy ale nie kosztem szybkości gdyż bieżnik ten ma bardzo niskie opory toczenia.
Koła w rozmiarze 28 zbudowane na stożkowych obręczach które wewnątrz posiadają dodatkowe wzmocnienia tak aby zwiększyć ich sztywność a co za tym idzie trwałość. Szprych oraz piasty są w kolorze obręczy co tworzy spójny wygląd kół. Piasty na łożyskach kulkowych wykonane są z aluminium.
W celu poprawy komfortu zdecydowaliśmy się na zastosowanie amortyzowanego wspornika siodełka.
W znacznym stopniu poprawia wrażenia z jazdy a nieznacznie zwiększa wagę roweru gdyż jest wykonany z aluminium.
Brak pytań w tej chwili.