Rower Pafaro Jura 2.0 L złoty
w magazynie
w 24h
do 365 dni
dostawa od 70 zł
Opis
Marka z tradycjami
Czym jest Pafaro?
"Najpierw była PAFARO (Państwowa Fabryka Rowerów), później ZZR, a Romet pojawił się za Gierka" - mówi autorytet i polski korespondent branżowego czasopisma „Bike Europe” Marek Utkin. Dziś trudno już ustalić, co jest prawdą, a co tylko legendą w następującej historii. W 1948 r. do Międzynarodowego Biegu Kolarskiego Warszawa – Praga – Warszawa potrzebne były rowery dla polskich zawodników. Pafaro to pierwsza firma która w powojennej Polsce zaczyna produkcję rowerów. W zrujnowanym do cna kraju pojawiają się pierwsze rowery montowane z części wytwarzanych przez ten sam zakład. Powstają rowery dziecięce, damskie, męskie a także pierwszy w historii Polski rower wyścigowy "Bałtyk". Wraz z powstaniem Bałtyka zaczyna się powojenna era kolarstwa w Polsce. Na rowerach Pafaro ścigają się kolarze w Wyścigu Pokoju a swoje pierwsze kroki w kolarstwie na rowerze Pafaro stawia między innymi śp. Ryszard Szurkowski. Za datę powstania przedsiębiorstwa uznaje się rok 1948. Dokładna data niestety nie jest znana.
Projektowanie
Cały proces od projektowania ramy po wybór grafiki oraz kolorów, a ostatecznie całej specyfikacji roweru wykonywany jest w naszym biurze w Polsce.
Malowanie oraz montaż
Posiadamy dwie profesjonalne malarnie, proszkową do ram aluminiowych oraz lakiernie mokrą do malowania ram oraz komponentów z włókna węglowego. W przeciwieństwie do dużych fabryk u nas rowery montowane są na stanowiskach, czyli za składanie jednego roweru od początku do końca odpowiada jeden monter, dzięki temu gwarantujemy jakość lepszą od rowerów montowanych seryjnie. Podobnie jak rowery koła są zaplatane ręcznie.
Wyprodukowano w Polsce - sami jeździmy na rowerach i nie uznajemy kompromisów dlatego składamy rowery według naszego uznania z jak najlepszych komponentów.
Jura 2.0
Gravel to połączenie cech roweru szosowego i górskiego. Propozycja dla tych, którzy nie uznają granic, którzy chcą doświadczyć przyjemności i wyzwań nie tylko utwardzonych dróg, ale również dróg szutrowych. Rower ten pozwala w pełni cieszyć się wrażeniami z jazdy, bez przejmowania się rodzajem nawierzchni. Komfort jazdy zapewni nam szeroka opona Continental Terra Trail 700x40c która sprawdzi się na asfalcie jak i w terenie szutrowym czy błotnistym. Wyposażenie w hamulce tarczowe pozwala na pokonanie wymagających zjazdów w zróżnicowanym terenie i przy każdej pogodzie. Dopełnieniem jest aluminiowa rama z wewnętrznym prowadzeniem linek, carbonowy widelec, podstawowe komponenty firmy PRO oraz podzespoły grup SHIMANO GRX z napędem 1 x 11 spełnią te oczekiwania.
Kierownica
Pro PL Flare wykonana z aluminium. Jej rozszerzony kształt poprawia kontrolę i stabilność podczas jazdy w terenie oraz niweluje zmęczenie i ułatwia chwyt w powolnej pozycji.
Mechanizm Korbowy
SHIMANO GRX FC-RX600 wyróżnia się optymalną masą oraz wydajnością i jest przeznaczony do jazdy w zróżnicowanym terenie. Zakres przełożeń został dostosowany specjalnie pod kątem rowerów Gravel oraz w celu zachowania węższego stopniowania przełożeń pozwalającego utrzymać rytm pedałowania.
Opony
Continental Terra Trail. Zostały stworzone do pokonywania ciężkich warunków w terenie. Dzięki systemowi ProTection który dodaje dodatkową warstwę oplotu antyprzebiciowego. Zastosowano w niej mieszankę BlackChilli dzięki której opory toczenia zostały mocno zredukowane.
Siodełko
Wygodę w pokonywaniu kolejnych kilometrów zapewnia siodełko Selle Royal Vivo Reflective Athletic. Zastosowana w nim pianka Matrix daje długą trwałość powierzchni i komfort jazdy. Siodełko wyposażone w tylni odblask dzięki któremu poprawi się twoja widoczność na drodze.
Hamulce
SHIMANO GRX z mocowaniem typu Flat Mount, hydrauliczny hamulec tarczowy oraz zacisk hamulca.
Hydrauliczne hamulce tarczowe SHIMANO GRX BR-RX400 o niskoprofilowej konstrukcji z mocowaniem typu Flat Mount zapewniają większą kontrolę podczas jazdy w zróżnicowanym terenie.
Specyfikacja:
- RAMA: ALUMINIOWA PAFARO
- ROZMIAR: XXL
- KOLOR: ZŁOTY
- WIDELEC: CARBONOWY PAFARO Z MOŻLIWOŚCIĄ MONTAŻU BAGAŻNIKA
- MECHANIZM KORBOWY: SHIMANO GRX RX600 40T / 175MM
- WKŁAD SUPORTU: SHIMANO BSA BB-MT501
- KLAMKOMANETKI: SHIMANO GRX ST-BX600
- PRZERZUTKA PRZÓD: BRAK
- PRZERZUTKA TYŁ: SHIMANO GRX RD-RX812
- KASETA: SHIMANO CS-M5100 11-42T 11-RZ
- ŁAŃCUCH: SHIMANO CN-HG701
- HAMULCE: SHIMANO GRX BR-RX400
- PIASTY: KARTEL ŁOŻYSKA MASZYNOWE
- KOŁA: ALUMINIOWE KARTEL WZMACNIANE OBRĘCZE
- OPONY: CONTINENTAL TERRA TRAIL SW TR ZWIJANA 700X40C CZARNA
- KIEROWNICA: PRO PL FLARE
- MOSTEK KIEROWNICY: ALUMINIOWY W KOLORZE RAMY
- SIODEŁKO: SELLE ROYAL VIVO REFLECTIVE ATHLETIC
- SZTYCA: ALUMINIOWA 27,2 X 350 MM
- OWIJKA: OWIJKA DEDA MISTRAL BRĄZOWA
- WAGA: ~10,5 KG
Geometria ramy dla rozmiaru L
- A - DŁUGOŚĆ RURY PODSIODŁOWEJ: 520 MM
- B - EFEKTYWNA DŁUGOŚĆ GÓRNEJ RURY: 550 MM
- C - KĄT RURY PODSIODŁOWEJ: 74°
- D - KĄT GŁÓWKI RAMY: 71.5°
- E - DŁUGOŚĆ TYLNEGO WIDELCA: 430 MM
- F - DŁUGOŚĆ GŁÓWKI RAMY: 150 MM
Specyfikacja
- Rozmiar koła (")
- 28
- Hamulce
- Tarczowe hydrauliczne
- Rozmiar ramy
- L
- Materiał ramy
- Aluminium
- Przerzutka przód
- Brak
- Przerzutka tył
- Shimano GRX
- Kolor
- Złoty
- Pedały
- Brak
- Korba
- Jednorzędowa
- Rok produkcji
- 2024
- Waga ⟨kg⟩
- 10,5
Komentarze Wszystkie opinie
Pytania klientów dotyczące produktu (0)
Brak pytań w tej chwili.