Rower PAFARO RYWAL R3X M 105 2X12(11-34) DI2 6b CARBON Kartel szaro-czarny
w magazynie
w 24h
do 365 dni
dostawa od 70 zł
Opis
Marka z tradycjami
Czym jest Pafaro?
"Najpierw była PAFARO (Państwowa Fabryka Rowerów), później ZZR, a Romet pojawił się za Gierka" - mówi autorytet i polski korespondent branżowego czasopisma „Bike Europe” Marek Utkin. Dziś trudno już ustalić, co jest prawdą, a co tylko legendą w następującej historii. W 1948 r. do Międzynarodowego Biegu Kolarskiego Warszawa – Praga – Warszawa potrzebne były rowery dla polskich zawodników. Pafaro to pierwsza firma która w powojennej Polsce zaczyna produkcję rowerów. W zrujnowanym do cna kraju pojawiają się pierwsze rowery montowane z części wytwarzanych przez ten sam zakład. Powstają rowery dziecięce, damskie, męskie a także pierwszy w historii Polski rower wyścigowy "Bałtyk". Wraz z powstaniem Bałtyka zaczyna się powojenna era kolarstwa w Polsce. Na rowerach Pafaro ścigają się kolarze w Wyścigu Pokoju a swoje pierwsze kroki w kolarstwie na rowerze Pafaro stawia między innymi śp. Ryszard Szurkowski. Za datę powstania przedsiębiorstwa uznaje się rok 1948. Dokładna data niestety nie jest znana.
Projektowanie
Cały proces od projektowania ramy po wybór grafiki oraz kolorów, a ostatecznie całej specyfikacji roweru wykonywany jest w naszym biurze w Polsce.
Malowanie oraz montaż
Posiadamy dwie profesjonalne malarnie, proszkową do ram aluminiowych oraz lakiernie mokrą do malowania ram oraz komponentów z włókna węglowego. W przeciwieństwie do dużych fabryk u nas rowery montowane są na stanowiskach, czyli za składanie jednego roweru od początku do końca odpowiada jeden monter, dzięki temu gwarantujemy jakość lepszą od rowerów montowanych seryjnie. Podobnie jak rowery koła są zaplatane ręcznie.
Wyprodukowano w Polsce - sami jeździmy na rowerach i nie uznajemy kompromisów dlatego składamy rowery według naszego uznania z jak najlepszych komponentów.
Rywal R3X
Rywal R3X to rower typu Race z geometrią stworzoną dla fanów szybkiej jazdy i ścigania się bez oglądania się za siebie. Rama ze sportowym charakterem i widelec zostały wykonane z włókna węglowego, przewody od przerzutek i hamulców zostały poprowadzone wewnątrz mostka oraz ramy, co przekłada się na świetną aerodynamikę jednośladu. Połyskowy szaro-czarny lakier wyróżni Cię na drodze. R3X zbudowaliśmy na nowym sportowym napędzie Shimano 105 Di2 2×12 i tarczowych hamulcach hydraulicznych tej samej grupy. Lekkie i wytrzymałe carbonowe koła Kartel razem z oponami Continental Grand Prix BlackChili o szerokości 28C gwarantują doskonałe właściwości jezdne.
Elektryczne przerzutki Di2
W Rywalu R3 zastosowaliśmy nową grupę w systemie Di2 Shimano 105. Dotychczas kojarzona jedynie z tradycyjnych rozwiązań mechanicznej zmiany przełożeń, aktualnie wzbogacona o funkcjonalność zaczerpniętą z topowych grup DURA-ACE i ULTEGRA. Wygodnie zmieniaj przełożenia jedną ręką, ponieważ przerzutka przednia jest automatycznie synchronizowana z tylną. Takie rozwiązanie zapewnia wydajne pedałowanie i płynną zmianę przełożeń. Działanie funkcji można dostosować do stylu jazdy w aplikacji E-TUBE PROJECT.
Hamulce
Shimano 105 ST-R7170 Di2 dzięki zastosowaniu sprawdzonej technologii hamulców hydraulicznych nowe zaciski SHIMANO 105 Di mają mocowanie SHIMANO Flat Mount i są małe, doskonale nadając się do rowerów szosowych. Bardziej kompaktowe i lżejsze niż dotychczas hamulce R7170 mają większy prześwit między klockami, co ułatwia wyjmowanie koła, zapewnia cichą pracę, a także upraszcza jednokierunkowe odpowietrzanie.
Przewody
W serii rowerów Rywal zastosowaliśmy nową technologię prowadzenia wszystkich przewodów wewnątrz mostka oraz ramy. Daje to schludny wygląd oraz doskonałą aerodynamikę. Mostek to solidny wykonany z lekkiego stopu aluminium Deda Superbox chwalony przez wielu entuzjastów oraz profesjonalnych kolarzy.
Mechanizm korbowy
Nowa konstrukcja ramion mechanizmu korbowego SHIMANO FC-R7100 oferuje optymalną równowagę między lekkością i wydajnością. Mechanizm korbowy wykonany w technologii drążonego aluminium jest wykończony pięknym anodyzowanym czarnym kolorem z połyskiem, który nadaje luksusowy wygląd. Wykonane z żywicy użebrowanie z tyłu tarczy mechanizmu korbowego to wyjątkowa konstrukcja SHIMANO 105 zmniejszająca masę i zapewniająca wysoką wydajność zmiany przełożeń.
Karbonowe koła
W Rywalu R3X zadbaliśmy o najwyższą jakość komponentów, dlatego wyposażyliśmy go w bardzo lekkie i wytrzymałe koła karbonowe Kartel. Są one ręcznie zaplatane przez nas na szprychach DT Swiss Aerolite SP oraz piastach DT Swiss 24P.
Specyfikacja
- RAMA: CARBONOWA
- KOLOR: SZARO-CZARNY
- ROZMIAR: M
- WIDELEC: CARBONOWY PAFARO
- MECHANIZM KORBOWY: SHIMANO FC-R7100 50-34T 172.5 MM
- WKŁAD SUPORTU: TOKEN BB4124PS NINJA
- KLAMKOMANETKI: SHIMANO ST-R7170
- PRZERZUTKA PRZÓD: SHIMANO FD-R7150 DI2
- PRZERZUTKA TYŁ: SHIMANO RD-R7150
- BATERIA: SHIMANO BT-DN300
- KASETA: SHIMANO CS-HG-710-12 11-35T 12-RZĘDOWA
- ŁAŃCUCH: SHIMANO CN-M610
- HAMULCE: SHIMANO ST-R7170
- TARCZE HAMULCOWE: SHIMANO SM-RT70 160 MM
- KOŁA: CARBONOWE KARTEL 50 MM 28"
- PIASTY: DT SWISS 24 P
- OPONY: CONTINENTAL GRAND PRIX BLACKCHILI 700 X 28C
- KIEROWNICA: PRO PLT COMPACT ERGO 40 CM
- MOSTEK KIEROWNICY: DEDA SUPERBOX 90 MM
- SIODEŁKO: SELLE ITALIA MODEL X SUPERLOW L3 245 X 145 MM
- SZTYCA: CARBONOWA
- OWIJKA: SUPACAZ SUPER STICKY KUSH
- WAGA: ~ 8,2 KG
Geometria ramy dla rozmiaru M
- A - DŁUGOŚĆ RURY PODSIODŁOWEJ: 490 MM
- B - EFEKTYWNA DŁUGOŚC GÓRNEJ RURY: 550 MM
- C - BB OFFSET: -70 MM
- D - DŁUGOŚĆ TYLNEGO WIDELCA: 410 MM
- E - KĄT RURY PODSIODŁOWEJ: 73.6°
- F - KĄT GŁÓWKI RAMY: 72.5°
- G - DŁUGOŚĆ OD SUPORTU DO PIASTY PRZEDNIEJ: 590 MM
- H - DŁUGOŚĆ GŁÓWKI RAMY: 135 MM
- I - OFFSET PRZEDNIEGO WIDELCA: 45 MM
- J - REACH: 381 MM
- K - STACK: 536 MM
Specyfikacja
- Rozmiar koła (")
- 28
- Hamulce
- Tarczowe hydrauliczne
- Rozmiar ramy
- M
- Materiał ramy
- Carbon
- Przerzutka przód
- Shimano 105 Di2
- Przerzutka tył
- Shimano 105 Di2
- Kolor
- Szary
- Pedały
- Brak
- Rok produkcji
- 2024
- Waga ⟨kg⟩
- 8,2
Komentarze Wszystkie opinie
Pytania klientów dotyczące produktu (0)
Brak pytań w tej chwili.