- Obniżka

Rower 28 VELLBERG DISCOVER 3.0 D Disc 3x9 460...
- Obniżka
Vellberg DISCOVER 3.0 to rower trekkingowy gdzie kompromis jakości do ceny jest na najwyższym poziomie. Przeznaczony dla najbardziej wymagających użytkowników. Wyposażyliśmy go w hamulce hydrauliczne Shimano MT200, zastosowaliśmy też amortyzowany wspornik siodła i regulowany wspornik kierownicy . Amortyzator przedni Suntour Nex RL z manetką blokady skoku na kierownicy i olejowym tłumieniem. Koła na obręczach stożkowych w tym tylne koło wyposażyliśmy w bębenek który obsługuje kasetę 9 rzędową. Do dyspozycji mamy napęd Shimano 3 x 9. Przerzutka tylna z grupy Alivio oraz przednia Acera. Zaawansowana korba Shimano T4010 z grupy Alivio montowana do suportu z systemem Octalink. Serce roweru to aluminiowa rama z wewnętrznym prowadzenie linek. Rower w przepięknym malowaniu kameleon zmieniający kolory w zależności od kąta padania światła.
Amortyzator przedni SR Suntour NEX RL w kolorze czarnym o skoku 63 mm, przeznaczony do rowerów trekkingowych, crossowych. Amortyzator posiada system amortyzacji w postaci sprężyny oraz system tłumienia elastomer i kartridż olejowy. Regulacji twardości sprężyny dokonujemy za pomocą pokrętła i nie potrzebujemy do tego żadnych narzędzi. Najważniejszą jego cecha jest hydrauliczna blokada skoku za pomocą manetki która umiejscowiona jest na kierownicy.
Nasze ramy spawane są z rur pochodzących z polskich hut. Wszystkie oferowane przez nas ramy są wykonane z aluminium. Przewody poprowadziliśmy wewnątrz ramy. Ważnym argumentem jest estetyka roweru oraz zabezpieczenie pancerzy przed kurzem oraz uszkodzeniami mechanicznymi. Rama posiada mocowanie pod bidon. Hak przerzutki tylnej jest osobnym elementem ramy tak aby w wyniku uszkodzenia nie doprowadziło to do zniszczenia ramy.
Przeznaczona do rowerów miejskich, trekkingowych oraz crossowych. Zapewniająca dobre toczenie na asfalcie i ścieżce rowerowej. Bieżnik zapewnia optymalną trakcję na zakrętach przy niewielkim oporze. Gęstość włókien gwarantuje solidność i trwałość. Zastosowana mieszanka gumy gwarantuje długi przebieg i skuteczne hamowanie.
Koła w rozmiarze 28 zbudowane na stożkowych obręczach które wewnątrz posiadają dodatkowe wzmocnienia tak aby zwiększyć ich sztywność a co za tym idzie trwałość. Szprych oraz piasty są w kolorze obręczy co tworzy spójny wygląd kół. Piasty na łożyskach kulkowych wykonane są z aluminium.
KASETA 9-RZĘDOWA
Zębatki Hyperglide – lepsze dopasowanie łańcucha
Wykonana z wysokogatunkowej stali
Wyprofilowane zębatki zapewniają szybszą zmianę przełożeń.
Większość zębatek zintegrowana z pająkiem.
Nisko profilowa konstrukcja
Pojemność przerzutki 45 T
Maks. największa zębatka 36 T
Pokrętło regulacji
MECHANIZM KORBOWY
Model FC-T4010 wyposażony w trzy tarcze
Stopniowanie 48-38-28
Materiał aluminium
Mocowanie suportu Octalink
Wyposażona w osłonę łańcucha
System Dual SIS
Konstrukcja Top swing
Zgodna z systemem Hyperdrive
Mocowana za pomocą obejmy
REGULOWANY WSPORNIK KIEROWNICY
Materiał aluminium
Regulacja w zakresie 0-60 stopni
Pod rurę sterową 28,6 mm
Mocowanie pod kierownicą 31,8 m
W celu poprawy komfortu zdecydowaliśmy się na zastosowanie amortyzowanego wspornika siodełka.
W znacznym stopniu poprawia wrażenia z jazdy a nieznacznie zwiększa wagę roweru gdyż jest wykonany z aluminium.
Brak pytań w tej chwili.