Opis
KROSS TRANS HYBRID
Rowery trekkingowe to jedne z najczęściej wybieranych w Polsce rowerów. I wcale nas to nie dziwi, bo to doskonałe rowery do wielu różnych zastosowań. Od dojazdów do pracy, przez podróżowanie po mieście, a na długich wycieczkach rowerowych kończąc. Dlatego sprawdzoną konstrukcję postanowiliśmy wyposażyć w napęd elektryczny. Tak powstał KROSS Trans Hybrid – rower elektryczny, który zabierze Cię dalej niż sięga Twój wzrok.
Wsparcie na każdym kilometrze
KROSS Trans Hybrid został wyposażony w wysokiej jakości napęd elektryczny Bafang. Ten umieszczony w tylnej piaście silnik elektryczny doda Ci mocy wtedy, kiedy będziesz tego najbardziej potrzebować. Pokonywanie podjazdów, czy szybka jazda po płaskich odcinkach trasy jeszcze nigdy nie były tak przyjemne. A dzięki pojemnej baterii Phyllion SF-06S pokonanie wielu kilometrów bez ładowania nie będzie stanowiło nawet najmniejszego wyzwania.
Uzupełnieniem napędu elektrycznego jest ten klasyczny, oparty na trzyrzędowej korbie oraz tylnej przerzutce Shimano Alivio obsługującej 8 przełożeń. Takie połączenie umożliwiło uzyskanie 24 biegów umożliwiających dobranie idealnego połączenia, dostosowanego do terenu, w którym aktualnie się znajdziesz. Za bezpieczne hamowanie odpowiadają hamulce tarczowe Shimano MT200, które gwarantują dobrą modulację, łatwość i skuteczność hamowania. 28 calowe koła ułatwią Ci pokonywanie miejskich krawężników oraz korzeni, a opony Mitas Flash V66 o szerokości 47 milimetrów zapewnią doskonałe właściwości jezdne w każdych warunkach w tym i na mokrej nawierzchni.
Stworzony dla wygody
E-bike KROSS Trans Hybrid został stworzony z myślą o wygodzie. Dlatego jego rama została wykonana z aluminium performanceStop Aluminium Performance 6061 to wysoka sztywność i odporność na złamania, a zarazem lekkość typową dla aluminium., które jest doskonałym połączeniem niskiej wagi oraz sztywności i odporności na uszkodzenia. Wyposażyliśmy go także w zwiększający komfort podczas jazdy po korzeniach, czy nierównościach na drodze amortyzator SR Suntour Nex o skoku 63 milimetry. Całość uzupełniają też liczne akcesoria, których zadaniem jest zwiększenie możliwości roweru. Dlatego wyposażyliśmy go w bagażnik umożliwiający montaż sakw. Posiada także wygodną stopkę umożliwiającą postawienie roweru bez opierania go o ścianę oraz oświetlenie.
Uwaga: W przypadku korzystaniu z licznika bezprzewodowego zamontowanego na rowerze elektrycznym, mogą występować zakłócenia pracy wybranych funkcji licznika przy pracy elementów elektrycznych roweru. Do roweru elektrycznego sugerujemy zakup licznika przewodowego.
- Stop Aluminium Performance 6061 to wysoka sztywność i odporność na złamania, a zarazem lekkość typową dla aluminium.
- Metoda kształtowania rur za pomocą wtłaczania specjalnej cieczy pod wysokim ciśnieniem. Technologia ta umożliwia przede wszystkim uzyskiwanie lżejszych konstrukcji charakteryzujących się wyższą wytrzymałością i precyzją wykonania.
- Wewnętrzne prowadzenie kabli wydłuża żywotność linek i pancerzy chroniąc je przed błotem, piachem czy deszczem.
- W celu maksymalnej ochrony naszych ram stworzyliśmy system wymiennych haków, które w razie uszkodzenia można łatwo i szybko wymienić. Aby ograniczyć możliwość uszkodzenia ramy do minimum gwinty umieszczamy na haku lub na specjalnej nakrętce.
- Precyzyjna technika wygładzania spawu, która podnosi estetykę konstrukcji bez negatywnego wpływu na jej wytrzymałość.
- Sposób malowania polegający na nakładaniu naelektryzowanych cząstek farby proszkowej na aluminium, które wymagają obróbki termicznej. Po spieczeniu powierzchnia lakieru tworzy idealnie gładką powłokę wyjątkowo odporną na uszkodzenia mechaniczne.
SPECYFIKACJA
Rama i widelec
- WYKOŃCZENIE LAKIERU: MATOWY
- MATERIAŁ RAMY: ALUMINIUM
- WIDELEC: SR SUNTOUR NEX
- SKOK WIDELCA: 63 MM
- ROZMIAR: S (17")
Napęd
- PRZERZUTKA PRZÓD: SHIMANO TOURNEY TY710
- PRZERZUTKA TYŁ: SHIMANO ALIVIO M3100
- MANETKI: SHIMANO EF505
- KORBA: ALUMINIUM
- KORONKI: 48T-38T-28T/170MM
- KASETA: SHIMANO HG31
- ZAKRES KASETY: 11-32T
- ILOŚĆ PRZEŁOŻEŃ: 24
- SUPORT: BAFANG
- ŁAŃCUCH: KMC HV700
Koła
- PIASTA PRZÓD: GL-B43F-DS
- PIASTA TYŁ: BAFANG G120.250.DC
- OBRĘCZE: KROSS
- OPONY: MITAS FLASH V66 47-622
Hamulce
- HAMULEC PRZÓD: SHIMANO MT200
- HAMULEC TYŁ: SHIMANO MT200
- DŹWIGNIE HAMULCA: SHIMANO EF505
- TARCZE HAMULCOWE PRZÓD: (160MM)
- TARCZE HAMULCOWE TYŁ: POWER (160)
Komponenty
- KIEROWNICA: STEEL 600MM
- WSPORNIK KIEROWNICY: ALUMINIUM REGULOWANY
- SIODŁO: KROSS D2201
- WSPORNIK SIODŁA: ALUMINIUM 27,2X350
- STERY: FP-H805A; 1 1/8"
- CHWYTY: KROSS GRIPEN
- PEDAŁY: FP-910
System e-bike
- SILNIK: BAFANG G120.250.DC
- BATERIA: PHYLION SF-06S
- WYŚWIETLACZ: BAFANG HMI DP E12.UART
Informacje dodatkowe
- WAGA: 23 KG
Specyfikacja
- Rozmiar koła (")
- 28
- Hamulce
- Tarczowe hydrauliczne
- Rozmiar ramy
- 17 cali
- Materiał ramy
- Aluminium
- Typ obręczy
- Aluminiowe wzmacniane
- Przerzutka przód
- Shimano Tourney
- Przerzutka tył
- Shimano Alivio
- Amortyzacja
- Przód
- Dynamo
- Lampki na baterie
- Kolor
- Brązowy
- Pedały
- Platformowe
- Akumulator
- Litowo-jonowy
- Płeć
- Mężczyzna
- Liczba biegów
- 24
- Rodzaj przerzutki
- Zewnętrzna
- Wyposażenie dodatkowe
- Błotniki
- Wyposażenie dodatkowe
- Wspomaganie elektryczne
- Wyposażenie dodatkowe
- Bagażnik
- Wyposażenie dodatkowe
- Stopka
- Korba
- Trzyrzędowa
- Rok produkcji
- 2023
- Waga ⟨kg⟩
- 23
- Napęd elektryczny
- W piaście tylnej
- Moc silnika (W)
- 250
Komentarze Wszystkie opinie
Pytania klientów dotyczące produktu (0)
Brak pytań w tej chwili.