Rower elektryczny ELTHRON E-NIGMA 19 BAFANG 13,3 Ah szary
w magazynie
w 24h
do 365 dni
dostawa od 70 zł
Opis
Centralny silnik Bafang
Większość rowerów w naszej ofercie wyposażona jest w silniki BAFANG. Wynika to z dobrej jakości, innowacyjności oraz rozsądnej ceny. Obecnie Bafang jest wiodącym producentem silników do rowerów elektrycznych na świecie. Od 2019 raku silniki są produkowana w Polsce we Wrocławiu.
Bafang M300
BAFANG M300 - płynny cichy i ekonomiczny system stworzony do dojazdów do pracy i jazdy rekreacyjnej. Dzięki masie silnika 3,6 kg, znamionowej mocy wyjściowej 250 W i maksymalnemu momentowi obrotowemu 80 Nm, silnik z pewnością zapewni Ci optymalne wspomaganie.
Wielofunkcyjny wyświetlacz
Niezwykle łatwy w użyciu wyświetlacz sterowania umożliwia monitorowanie poziomu baterii i dostosowywanie siły wspomagania. Za pomocą go możemy włączyć lub wyłączyć światła w rowerze.
Bateria BMZ
Baterie litowo-jonowe o zasięgu do 80 km. Żywotność baterii to 700-800 cykli ładowania, są to oczywiście dane laboratoryjne które dotyczą rozładowania do 0 i ponownego naładowania. W praktyce takie sytuacje praktycznie się nie zdarzają dlatego żywotność bateria znacznie wzrasta. Ogniwo litowo-jonowe to obecnie jedyne rozwiązanie do tak ekstremalnych warunków użytkowania. Doskonale radzą sobie z wstrząsami oraz z długimi okresami nieużywania. Czas ładowania wynosi około 5 godzin.
Amortyzator
Amortyzator Suntour Nex HLO. Jego główną zaletą pomijając amortyzacje to możliwość blokowania amortyzatora. Szczególnie potrzebna funkcja podczas podjeżdżania pod wzniesienia. System regulacji zaawansowane technologicznie napięcie wstępne sprężyny.
Siodełko
Żelowe siodełko Selle Royal Lookin 3D. Ewolucja Lookin 3D - teraz wzmocniona zwiększoną wyściółką, ale nadal zachowująca atrakcyjny, nowoczesny wygląd.
Kultowa konstrukcja z oknami na powierzchni ujawnia wyściółkę Royalgel™ wewnątrz, która zapewnia wysoki poziom komfortu w okolicy kulszowej i krocza, zmniejszając wzrost ciśnienia o 40%. Aby zabezpieczyć się przed uderzeniami i otarciami, siodło posiada Double Cover, dwuwarstwowy materiał nałożony na boki siodła w celu podwójnego oporu.
Shimano Alivio
Przerzutka tylna Shimano Alivio 4000 to nowa odsłona całkowicie przebudowanej popularnej grupy Alivio. Jej pozycja przesunęła się nieco w kierunku bardziej wyczynowym czytaj lepszej pracy i wytrzymałości.
Wydajne hamulce tarczowe hydrauliczne
Hydrauliczny hamulec tarczowy Shimano model BR-MT200. To zestaw 2-tłoczkowych zacisków BR-MT200 oraz dźwignia BL-MT200. Tłoczki w zacisku pracują przeciwlegle minimalizując wibracje i zwiększając siłę oraz kontrolę hamowania. Dźwignie hamulca 3-palcowe, okładziny żywiczne.
Niezawodna przyczepność
Ride Tour odświeżona wersja niezwykle udanej opony TourRide. Continental zastosował ulepszoną wersję pasa antyprzebiciowego oraz znacząco zwiększył gęstość oplotu poprawiając tym odporność opony na przebicia. RideTour zapewnia wszystko, co powinna mieć prawdziwa opona na trasy turystyczne - i to na wysokim poziomie bezpieczeństwa. Bieżnik na wszystkie rodzaje nawierzchni, obowiązkowo pas chroniący przed przebiciem i duża żywotność sprawiają, że jest to świetne rozwiązanie dla rowerzystów pokonujących tysiące kilometrów niezależnie od warunków.
Specyfikacja
Rama i amortyzator
- Materiał ramy: Aluminium
- Amortyzator: SunTour NEX HLO
- Kolor: Szary mat
- Rozmiar: 19"
Układ napędowy
- Przerzutka tył: Shimano Alivio RD-T4000
- Dźwignia przerzutki: Shimano Alivio SL-M3100
- Mechanizm korbowy: Bafang CK A01.170 170 mm
- Kaseta: Shimano HG-201 11-32T 9 rzędowa
- Ilość biegów: 9
- Łańcuch: Shimano CN-E6070
- Koła: 28" aluminiowe wzmacnianie
- Piasty: Shimano TX-505
- Opony: Continetnal Ride Tour 700 x 47C
Hamulce
- Hamulec przód: Shimano MT-200
- Hamulec tył: Shimano MT-200
- Dźwignie hamulca: Shimano BL-MT200
- Tarcze hamulcowe: Shimano ASMRT10 160 mm
Komponenty
- Siodełko: Selle Royal Lookin 3D żelowe
- Wspornik siodełka: Aluminiowy UNO 30,9 x 350 mm
- Kierownica: Aluminiowa UNO 720 mm
- Mostek: Aluminiowy UNO 60 mm
- Błotniki: SKS PET DH
- Pedały: platformowe Aluminiowe z oblaskami
- Chwyty kierownicy: Ergonomiczne profilowane
- Oświetlenie: Lampki zasilane baterią systemu E-Bike
Dane techniczne E-Bike
- Silnik: Bafang M300 250 W
- Pozycja silnika: centralna
- Bateria: Conger BMZ 480 Wh
- Wyświetlacz: Bafang DP C11
Specyfikacja
- Rozmiar koła (")
- 28
- Hamulce
- Tarczowe hydrauliczne
- Rozmiar ramy
- 19 cali
- Typ obręczy
- Aluminiowe wzmacniane
- Przerzutka przód
- Brak
- Przerzutka tył
- Shimano Alivio
- Amortyzacja
- Przód
- Dynamo
- Lampki na baterie
- Kolor
- Szary
- Pedały
- Platformowe
- Akumulator
- Litowo-jonowy
- Płeć
- Mężczyzna
- Liczba biegów
- 9
- Rodzaj przerzutki
- Zewnętrzna
- Wyposażenie dodatkowe
- Oświetlenie
- Wyposażenie dodatkowe
- Wspomaganie elektryczne
- Wyposażenie dodatkowe
- Błotniki
- Wyposażenie dodatkowe
- Stopka
- Wyposażenie dodatkowe
- Bagażnik
- Korba
- Jednorzędowa
- Rok produkcji
- 2023
- Zasięg (km)
- 80
- Napęd elektryczny
- Centralny
- Moc silnika (W)
- 250
- Model
- E-Nigma
Komentarze Wszystkie opinie
Pytania klientów dotyczące produktu (0)
Brak pytań w tej chwili.