- Obniżka

Rower PAFARO BALTIC 3.0 105 11rz. al. 570...
- Obniżka
Czym jest Pafaro?
"Najpierw była PAFARO (Państwowa Fabryka Rowerów), później ZZR, a Romet pojawił się za Gierka" - mówi autorytet i polski korespondent branżowego czasopisma „Bike Europe” Marek Utkin. Dziś trudno już ustalić, co jest prawdą, a co tylko legendą w następującej historii. W 1948 r. do Międzynarodowego Biegu Kolarskiego Warszawa – Praga – Warszawa potrzebne były rowery dla polskich zawodników. Pafaro to pierwsza firma która w powojennej Polsce zaczyna produkcję rowerów. W zrujnowanym do cna kraju pojawiają się pierwsze rowery montowane z części wytwarzanych przez ten sam zakład. Powstają rowery dziecięce, damskie, męskie a także pierwszy w historii Polski rower wyścigowy "Bałtyk". Wraz z powstaniem Bałtyka zaczyna się powojenna era kolarstwa w Polsce. Na rowerach Pafaro ścigają się kolarze w Wyścigu Pokoju a swoje pierwsze kroki w kolarstwie na rowerze Pafaro stawia między innymi śp. Ryszard Szurkowski. Za datę powstania przedsiębiorstwa uznaje się rok 1948. Dokładna data niestety nie jest znana.
Cały proces od projektowania ramy po wybór grafiki oraz kolorów, a ostatecznie całej specyfikacji roweru wykonywany jest w naszym biurze w Polsce.
Posiadamy dwie profesjonalne malarnie, proszkową do ram aluminiowych oraz lakiernie mokrą do malowania ram oraz komponentów z włókna węglowego. W przeciwieństwie do dużych fabryk u nas rowery montowane są na stanowiskach, czyli za składanie jednego roweru od początku do końca odpowiada jeden monter, dzięki temu gwarantujemy jakość lepszą od rowerów montowanych seryjnie. Podobnie jak rowery koła są zaplatane ręcznie.
Wyprodukowano w Polsce - sami jeździmy na rowerach i nie uznajemy kompromisów dlatego składamy rowery według naszego uznania z jak najlepszych komponentów.
To model, który z pewnością zadowoli wszystkich, którzy mieli już swój pierwszy kontakt z szosą i potrzebują czegoś więcej. Rama aluminiowa z wewnętrznym prowadzeniem linek, carbonowy widelec, podstawowe komponenty firmy PRO oraz pełna grupa SHIMANO Tiagra 4700 spełnia te oczekiwania. Przełożenie 2 x 10 jakim jest Tiagra pozwala na dłuższe trasy, mocniejsze podjazdy oraz rozwinięcie większych prędkości. Opona CONTINENTAL ULTRA SPORT PF odznacza się dużą wszechstronnością-dobra przyczepność na zakrętach i wyjątkowa wytrzymałość oraz niższe opory toczenia.
Zwiększona precyzja oraz szybkość zmiany biegów, szerszy zakres przełożeń odpowiada najróżniejszym stylom jazdy.
Shimano Tiagra ma rozwiązania zaczerpnięte z wyższych grup szosowych takich jak Ultegra lub 105. Wzmocniona czteroramienna konstrukcja korby oraz ulepszony kształt tarczy pozwala na płynną jazdę w różnych warunkach.
System Dual Pivot zapewnia niezawodną i równomierną kontrolę podczas hamowania. Zacisk jest kompatybilny z oponami 28 mm.
PRO LT Compact wykonana z aluminium 6061. Sztywna, wytrzymała a zarazem lekka. Jej kompaktowy kształt pozwala na utrzymanie sportowej sylwetki podczas treningów i wygodnej pozycji przy jeździe na co dzień.
Brak pytań w tej chwili.