Rower PAFARO BALTIC 3.0 105 11rz. al. 570...
- Obniżka
Czym jest Pafaro?
"Najpierw była PAFARO (Państwowa Fabryka Rowerów), później ZZR, a Romet pojawił się za Gierka" - mówi autorytet i polski korespondent branżowego czasopisma „Bike Europe” Marek Utkin. Dziś trudno już ustalić, co jest prawdą, a co tylko legendą w następującej historii. W 1948 r. do Międzynarodowego Biegu Kolarskiego Warszawa – Praga – Warszawa potrzebne były rowery dla polskich zawodników. Pafaro to pierwsza firma która w powojennej Polsce zaczyna produkcję rowerów. W zrujnowanym do cna kraju pojawiają się pierwsze rowery montowane z części wytwarzanych przez ten sam zakład. Powstają rowery dziecięce, damskie, męskie a także pierwszy w historii Polski rower wyścigowy "Bałtyk". Wraz z powstaniem Bałtyka zaczyna się powojenna era kolarstwa w Polsce. Na rowerach Pafaro ścigają się kolarze w Wyścigu Pokoju a swoje pierwsze kroki w kolarstwie na rowerze Pafaro stawia między innymi śp. Ryszard Szurkowski. Za datę powstania przedsiębiorstwa uznaje się rok 1948. Dokładna data niestety nie jest znana.
Cały proces od projektowania ramy po wybór grafiki oraz kolorów, a ostatecznie całej specyfikacji roweru, wykonywany jest w naszym biurze w Polsce.
Posiadamy dwie profesjonalne malarnie, proszkową do ram aluminiowych oraz lakiernie mokrą do malowania ram oraz komponentów z włókna węglowego. W przeciwieństwie do dużych fabryk u nas rowery montowane są na stanowiskach, czyli za składanie jednego roweru od początku do końca odpowiada jeden monter, dzięki temu gwarantujemy jakość lepszą od rowerów montowanych seryjnie. Podobnie jak rowery koła są zaplatane ręcznie.
Wyprodukowano w Polsce - sami jeździmy na rowerach i nie uznajemy kompromisów dlatego składamy rowery według naszego uznania z jak najlepszych komponentów.
Baltic 3.0 to rower zaprojektowany aby spełnić wymagania zarówno początkujących jak i zaawansowanych amatorów jazdy. Rama wykonana ze stopu aluminium 6061 z wewnętrznym prowadzeniem linek oraz carbonowy widelec. Zastosowano w nim sportową grupę SHIMANO 105 R7000. Jest to napęd 2×11 rzędowy, została zamontowana w nim również przerzutka SS oraz kaseta 11-30T, dzięki której możliwy jest duży zakres przełożeń pozwalający cieszyć się szybką jazdą jak i stromą wspinaczką. W oponie Ultra Sport o szerokości 28C zastosowano mieszankę gumową PureGrip. Rower wyposażony w aluminiową kierownicę oraz wspornik siodełka marki PRO. Siodełko PRO Falcon. Rama została pomalowana w kolorze czarnym z efektem “brokatu”.
Hamulec szczękowy z grupy 105. Konstrukcja Dual Pivot wpływa na żywotność mechanizmu, technologia SLR-EV poprawia moc hamowania. Dzięki temu zwiększa się kontrola hamowania w zmiennych warunkach.
11 rzędowa kaseta spełnia oczekiwania prędkości na terenie płaskim jak i komfortu podczas podjazdów. Technologia HG-EV pozwala na sprawną zmianę biegów pod obciążeniem. Największe zębatki zawieszone są na aluminiowym pająku dla zwiększenia sztywności i redukcji masy.
Wykonana w technologii stosowanej w najwyższych grupach. Czteroramienna konstrukcja zapewnia mniejszą masę przy większej sztywności i wytrzymałości. Zwiększona szerokość między górnymi a dolnymi przełożeniami gwarantuje mniejsze tarcie łańcucha.
Pro Falcon zaprojektowane z myślą o szybkiej i dynamicznej jeździe. Płaski profil i powłoka poliuretanowa redukuje tarcie podczas przemieszczania, zapewnia komfort podczas długiej jazdy.
Brak pytań w tej chwili.