Rower PAFARO BALTIC 3.0 105 11rz. al. 570...
- Obniżka
Czym jest Pafaro?
"Najpierw była PAFARO (Państwowa Fabryka Rowerów), później ZZR, a Romet pojawił się za Gierka" - mówi autorytet i polski korespondent branżowego czasopisma „Bike Europe” Marek Utkin. Dziś trudno już ustalić, co jest prawdą, a co tylko legendą w następującej historii. W 1948 r. do Międzynarodowego Biegu Kolarskiego Warszawa – Praga – Warszawa potrzebne były rowery dla polskich zawodników. Pafaro to pierwsza firma która w powojennej Polsce zaczyna produkcję rowerów. W zrujnowanym do cna kraju pojawiają się pierwsze rowery montowane z części wytwarzanych przez ten sam zakład. Powstają rowery dziecięce, damskie, męskie a także pierwszy w historii Polski rower wyścigowy "Bałtyk". Wraz z powstaniem Bałtyka zaczyna się powojenna era kolarstwa w Polsce. Na rowerach Pafaro ścigają się kolarze w Wyścigu Pokoju a swoje pierwsze kroki w kolarstwie na rowerze Pafaro stawia między innymi śp. Ryszard Szurkowski. Za datę powstania przedsiębiorstwa uznaje się rok 1948. Dokładna data niestety nie jest znana.
Cały proces od projektowania ramy po wybór grafiki oraz kolorów, a ostatecznie całej specyfikacji roweru, wykonywany jest w naszym biurze w Polsce.
Posiadamy dwie profesjonalne malarnie, proszkową do ram aluminiowych oraz lakiernie mokrą do malowania ram oraz komponentów z włókna węglowego. W przeciwieństwie do dużych fabryk u nas rowery montowane są na stanowiskach, czyli za składanie jednego roweru od początku do końca odpowiada jeden monter, dzięki temu gwarantujemy jakość lepszą od rowerów montowanych seryjnie. Podobnie jak rowery koła są zaplatane ręcznie.
Wyprodukowano w Polsce - sami jeździmy na rowerach i nie uznajemy kompromisów dlatego składamy rowery według naszego uznania z jak najlepszych komponentów.
Rywal R3 to rower typu Race z geometrią stworzoną dla fanów szybkiej jazdy i ścigania się bez oglądania się za siebie. Rama ze sportowym charakterem i widelec zostały wykonane z włókna węglowego, przewody od przerzutek i hamulców zostały poprowadzone wewnątrz mostka oraz ramy, co przekłada się na świetną aerodynamikę jednośladu. Połyskowy czarno-czerwony lakier w metaliku wyróżni Cię na drodze. R2 zbudowaliśmy na sportowym napędzie Shimano 105 2×11 i tarczowych hamulcach hydraulicznych tej samej grupy. Wytrzymałe koła Vision Team 35 razem z oponami Continental Grand Prix BlackChili o szerokości 28C gwarantują doskonałe właściwości jezdne.
SHIMANO 105 z mocowaniem typu Flat Mount, hydrauliczny hamulec tarczowy, zacisk przedni. Całkowicie nowe hydrauliczne hamulce tarczowe z serii SHIMANO 105 zapewniają większą kontrolę nad rowerem w każdych warunkach. Poprzez zastosowanie systemu ONE WAY BLEEDING oraz systemu szybkiego podłączania przewodu ich montaż i serwisowanie są niezwykle łatwe.
Continental Grand Prix o szerokości 28C to opona wysokiej jakości i wydajności, dzięki mieszance gumowej BlackChili gwarantuje niskie opory toczenia i bardzo dobrą przyczepność oraz długą żywotność. Warstwa ochronna PolyX Breaker daje ochronę przed przebiciami oraz wzmacnia odporność na uszkodzenia.
W serii rowerów Rywal zastosowaliśmy nową technologię prowadzenia wszystkich przewodów wewnątrz mostka oraz ramy. Daje to schludny wygląd oraz doskonałą aerodynamikę. Mostek to solidny wykonany z lekkiego stopu aluminium Deda Superbox chwalony przez wielu entuzjastów oraz profesjonalnych kolarzy.
Wykonana w technologii stosowanej w najwyższych grupach. Czteroramienna konstrukcja zapewnia mniejszą masę przy większej sztywności i wytrzymałości. Zwiększona szerokość między górnymi a dolnymi przełożeniami gwarantuje mniejsze tarcie łańcucha.
Brak pytań w tej chwili.